Blog

כנס הנדלן ארגון הקבלנים והבונים תל אביב מרכז 2019

כנס הנדלן ארגון הקבלנים והבונים תל אביב מרכז 2019

כנס הנדלן של ארגון הקבלנים ת”א מרכז 2019
אין ספק שזהו הכנס המוביל בישראל, אם ברמת הארגון, ההתייחסות לעיקר ולנושאים הבוערים. ובמיוחד בגלל המשתתפים המובילים את ענף הבניה והייזמות בישראל.

 קבלת פנים מחבקת קיבלה את כלל המשתתפים בכנס, מייד החלו פעילויות והרצאות הנוגעות לכל קבלן וייזם בתחום הבניה.

  • התחדשות עירונית – ראשי הערים אילת ויהוד- מונסון העלו אל השולחן את החסמים המרכזיים בתהליכי ההתחדשות העירונית. “”המדינה מצפה מראשי הערים לתכנון ארוך טווח אבל לא עושה זאת בעצמה”, יעלה מקליס.
    בעיית התשתיות צפה ועלתה מכל כיוון אפשרי, עיקר הבעיה אינה בחוסר תשתיות אלא בתהליך לטיפול ותכנון תשתיות עוד מבעוד מועד מול הרגולטור, חוסר משילות והחלפת שרים הינם בעיה קשה בנושא זה.
    מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת אמר, “ב-16 השנים שבהן אני מכהן כראש עירייה עברתי יותר מ-10 שרים בכל אחד מהמשרדים, זו נקודת פתיחה שממנה קשה מאד לקדם דברים”.
    עדית גבע, מנכ”לית חברת נדל”ן שלום את נתן, אמרה כי ב-1991 היתה התגייסות לאומית לטובת בנייה לעלייה מרוסיה וזה עבד. “שינוי צריך להגיע מלמעלה ולכן המדינה צריכה להתגייס ולהכניס את היד לכיס. זה נכון שאין תשתיות אבל גם כשמבקשים לקדם תוכנית רחבה של פינוי בינוי מגלים שברשויות אין מי שיקדם את זה, כל הזמן יש דרישות חדשות”.
    לכתבה >> http://bit.ly/2QfsgAz

  • אורלי לוי אבוקסיסי –
    “בעבר המדינה ידעה לבנות בבנייה ציבורית, אבל אז היא הייתה שותפה עם הקבלנים”, אמרה לוי-אבקסיס “כשאבא שלי (דוד לוי) היה שר השיכון, המשרד היה בודק מה הצרכים ומה הפערים, מה הצפי של הקבלנים – ואז משלים את הפער, בלי לסרס את הקבלנים. היום זה לא קורה: ב-2040, בקצב הבנייה הנוכחי, נהיה עם 1.3 מיליון הומלסים”.
    לכתבה >> http://bit.ly/2Xdj9BU

  • אייל שליו – יו”ר הקרן לעדוד ופיתוח הבניה בישראל
    הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל (להלן:”הקרן”) נוסדה בשנת 1990 ע”י התאחדות בוני הארץ והסתדרות עובדי הבניין והעץ במטרה לקדם ולפתח את ענף הבניה בישראל.
    עם הקמתה, הציבה לעצמה הקרן מספר יעדים מרכזיים, בניהם קליטת עובדים חדשים לענף, הכשרה מקצועית מתקדמת, שיפור תנאי רווחת העובדים, קידום נושא הבטיחות, מחקר ופיתוח טכנולוגי בענף וכן מאמצים רבים לקליטת עובדים ישראלים לענף.
    אייל “קבלנים לא מנצלים את הקרן”.
    משתתפי קורסים אלו נדרשים לעמוד בתנאי כתיבה וקריאה בעברית, מוכשרים כמנהלי העבודה של המחר ולא במטרה להחליף את הפועל הזר .
    שכרם גבוה משכר המינימום ושכרם מושלם ע”י הקרן. מימון של 75% בהשתתפות הקרן עבור קורסים בתחום הבניה.
    לעמוד הפייסבוק >>https://bit.ly/2KtGZE2

  • אלי כהן שר הכלכלה –
    “אחרי 70 אלף התחלות בנייה בשנה, צריך לבצע התאמות”
    “מחיר למשתכן היא תוכנית נדרשת אבל צריך לעשות בה התאמות. צריך להגדיל את ההיצע כי הביקוש קבוע ולא ישתנה. יש אלפי עולים חדשים מידי שנה והאוכלוסייה מתרבה ריבוי טבעי, אני חושב שצריך לעזור לזוגות הצעירים אבל זה בא על חשבון המדינה. לא צריכות להיות במחיר למשתכן דירות גדולות בנות 5 ו-6 חדרים או דירות מיוחדות, כי התוכנית נועדה כדי לעזור לזוגות צעירים וצריך כמה שיותר דירות קטנות”
    לכתבה >> http://bit.ly/37177zU

  • ערן יעקב מנהל רשות המיסים
    כיצד פועלים כוחות השוק, ומה באמת עדיף – לשכור דירה בגיל צעיר ולחכות לזמנים טובים יותר, או לקנות דירה בכל מקרה? מנהל רשות המיסים בישראל, ערן יעקב, התראיין בכנס ארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמכרז, ואמר: “אנחנו נמצאים בעידן של דורות משתנים, ודברים משתנים בהתאם – גם מבחינת רשות המיסים. העולם השתנה.
    לכתבה>>http://bit.ly/34XlEee

  • השראה – אלי גוטמן (מאמן נבחרת ישראל)
    “הגשר שהכי קשה לחצות הוא הגשר שמחבר בין מה שאתה אומר למה שאתה עושה”

  • עניין – איתי אנג’ל
    “דאע”ש עדיין קיים ותמיד יהיה קיים, דאע”ש הוא רעיון ורעיון אי אפשר להרוג “

היה אש ונהנינו מאוד, נפגש שוב בשנה הבאה 😀

Related Posts

איטום מעברי אש

איטום מעברי אש

תחום המיגון מפני אש במבנים זכה לעדכנות טכנולוגית, פיתוח שיטות עבודה וחומרים מתקדמים ומהווה חלק…Read more

Enter your keyword