אספקה והתקנת שלטים פולטי אור

אספקה והתקנת שלטים פולטי אור

אספקה והתקנת שלטים פולטי אור

שלטים פולטי אור

שלטים פולטי אור – הסוגים השונים
חב’ מיגונים ומפוחים מספקת ומתקינה את כל סוגי השלטים פולטי אור
הנדרשים בכל הפרויקטים :
שלטי הכוונה
שלטים טכניים
שלטים בהזמנה
מדבקות
שלטי נגישות

יש מבחר גדול מאוד של שלטים פולטי אור שמותאמים לצורכי המקום כדי להבטיח את בטיחותם של הנוכחים בזמני חירום.
חברתנו מספקת ומתקינה תמרורים כולל התקנת עמודי התמרור.
מתן פתרונות שילוט כוללים מקצה לקצה

חשיבותם של שלטים פולטי אור

למה ומדוע?
שלטים פולטי אור נחוצים לכל מבנה או מרחב על מנת לשמור על ביטחונם של הנוכחים במקום בזמני חירום כגון: רעידות אדמה, מלחמה, התקפת טרור, שריפה ועוד.
סימון ושילוט המקלט בצבע פולט אור נועד על מנת לאפשר התמצאות במקלט במצב חושך מוחלט והוא יבוצע לפי תקנות ההתגוננות האזרחית .
סימון המקלט יערך בצבע העומד בדרישות מפרט מכון התקנים ( מפמ”כ ) 389 “צבע זרחני לסימון מקלטים”.
יש לדאוג לחדש את סימוני הכניסות למקלטים ויציאות החירום מהמקלט ע”י צביעה בשחור על רקע לבן זוהר.
כמו כן לצבוע שפת המדרגות במהלך מדרגות הירידה למקלט בפס זוהר.
כך לדוגמא, דלתות פנימיות וחיצוניות, יציאות החירום, פתחים וחלונות, הקיר מאחורי סולמות הטיפוס ליציאת החירום – יש לסמן ע”י פס בצבע זוהר.
יש לוודא כי מעל הפתחים, מתחתם או מצדם נרשמו הכתובות “דלת כניסה”, ” דלת יציאה”, ” יציאת חירום” לפי המקרה.

שילוט במקלט

יש לוודא כי השילוט במקלט פולט אור ועומד בדרישות מפמ”כ 456 “שלטים בוהקים עשויים פלסטיק”.
יש לוודא כי השילוט ייתלה בסמוך למתקנים הבאים: כניסה למקלט, דלתות כניסה ויציאה, יציאות חירום, מפסקים, שקעים, לוח חשמל, טלפון, טלוויזיה ורדיו, משאבה, שירותים, כיורים, מיכל מי שתייה, עזרה ראשונה, ציוד כיבוי.

שלטים פולטי אור – התאמה לפי צורך

השינוי הקיים בין כל מבנה למבנה דורש בהתאמה גם שילוט שונה. למשל אזור פתוח נדרש לשילוט ספיצפי לעומת מבנה שנדרש שילוט שונה בהתאמה. כמו כן צורך של מבנה מסויים לא זהה לצורך של מבנה אחר. לכן יש לשלב שלטים שונים בכל מקום.
כדי לבצע זאת בהתאמה כנדרש יש להסתייע בגורם מקצועי לבחירת השלטים ולבחירת המיקומים של השלטים פולטי האור. בסיוע הגורמים הנכונים ביטחונם של הנוכחים באזור במתחם או במבנה יהיה גבוה בשעת חירום, ובנוסף תוכלו לעבור בקלות את שלב האישורים . לכן חשוב מאוד להתייחס לעניין השילוט בכובד ראש.

שלטים פולטי אור – בהפסקות חשמל

אחת הסכנות הגדולות ביותר בשעות חירום היאה החשכה. כאשר יש חשכה נאבדת יכולת ההתמצאות ולא ניתן לדעת להיכן להימלט. השלטים פולטי האור זורחים בזמן חשכה וכך הם יכולים להורות את הדרך לנמלטים. לכן חשוב להניח את השלטים באזורים אידיאליים שיצליחו להיראות בשעת חירום לילדים ולמבוגרים כאחד כדי שיוכלו לסייע לכולם. ככל שהשלטים ברורים יותר – כך יש סיכוי גבוה יותר שהם יצליחו להועיל ולסייע לאנשים בשעת סכנה. חשוב לרכוש את השלטים מיצרן אמין כך שבאמת יוכל להועיל לאנשים בשעת סכנה.  רמת הבטיחות במצבי סכנה חשובה מאוד!

ייעוץ מקצועי – לביטחונם של הנוכחים ולקבלת אישורים

כשמדובר בחיי אדם ועל בטיחות המבנה המתחם או האזור שלכם – ולקבלת האישורים הנחוצים – חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי שמוסמך לכך ויעניק לכם את המענה הדרוש.
חוות דעת מקצועית תסייע לכם לבצע את התהליך כמה שיותר נכון ובנוסף תסייע לכם לקבל את האישורים הנחוצים ושלא תתקעו באמצע התהליך.
טוב שיש על מי לסמוך שיעשה בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.
השלטים ימוקמו במקומות הנכונים ותדעו שלא יהיו עיכובים בקבלת האישורים הדבר יקל עליכם מאו ותוכלו להיות פנויים לעניינים אחרים.

יש כאלה שיוכלו להעניק את השלטים ויש כאלה שיוכלו לייעץ – אבל אצלנו תקבלו הכל במקום אחד.

במקום לעבוד מול מספר ספקים תוכלו לקבל פתרון מלא מחברה אחת אשר בעלת ניסיון נרחב בכל תחומי השילוט ומעורבת בתהליכי הרגולציה השונים, – יהיה לכם אותנו. אנו נעשה כל הדרוש באופן מקצועי ואחראי ונשאיר לכם ראש שקט שתוכלו להתעסק בקידום הפרוייקט שלכם!

אם אני רוצה להתייעץ על שלטים פולטי אור ועל האישורים – מה עלי לעשות?

אל תהסס ופנה אלינו למשפחת מיגונים ומפוחים. אנו נסייע לך בעניין השילוט. בבחירה בשירותינו תוכל לדעת שרמת הבטיחות באזור או במבנה גבוהה, שהשילוט הוא השילוט הנכון שממוקם במקומות האידיאליים ושהנך עומד בקריטריונים הנדרשים לקבלת האישורים הנחוצים.
לחץ כאן להשארת פרטים ואנו נחזור אליך במהרה

Enter your keyword