השלמת בדיקת מעבדה כיבוי אש

השלמת בדיקת מעבדה כיבוי אש

השלמת בדיקת מעבדה כיבוי אש

ע”פ נוהל 5002 מעבדות בדיקה בתחום מערכות גילוי וכיבוי אש נדרש לבצע בדיקות במעבדה מוסמכת ומאושרת.

כחלק מדרישות כיבוי אש לטופס 4, בכל פרוייקט נידרשים בדיקות בקרת איכות באמצעות מעבדה מוסמכת ומאושרת.
והיה ויבוצעו הבדיקות במעבדה שאיננה מוסמכת או נשללה לה ההסמכה כזו או אחרת, מפקד כיבוי אש פוסל את המסמך ונדרש לבצע בדיקות חוזרות. כמובן שהדבר גורר עיכובים וקבלת אישור סופי לאכלוס.

בנוסף כיום עקב עומסי עבודה של מנהלי הפרוייקטים והיעדר ידע מיקצועי אודות תהליכי הבדיקה השונים ,ושינויים תכופים בדרישות ובתקנים נוצר מצב שלא מוזמנות בדיקות שנידרשות בהתאם לאופי הפרוייקט יחד עם עומסים שחלים על מעבדות הבדיקה, נוצר מצב שבתקופה הכי לחוצה (מסירת הפרוייקטים) אינכם מסוגלים לקבל שירות.

עקב כך חלים עיכובים במסירת הפרוייקטים, מה שמסב לכם נזקים כבדים עקב אי עמידה בלוחות זמנים.

אנו במיגונים ומפוחים בניהול של מנכ”ל החברה אלירן אלול בנינו מערך טיפול בהשלמת בדיקות ביעילות ובזמינות שעוד לא הכרתם. אנו מקבלים עדכונים ישירות באופן שוטף מרשת הכבאות אלו מעבדות מוסמכות לתקנים השונים,וכן לאילו מעבדות נשללו מהן הסמכות שונות וכדומה. אנו עובדים עם כל המעבדות בארץ באופן ישיר ושוטף ביכולתנו לדאוג לבדיקת מעבדה  כזו או אחרת תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

בזכות היכולת שלנו במפוחים ומיגונים להיות מעודכנים באופן שוטף מול רשות הכבאות והכוח שלנו מול המעבדות השונות, יש ביכולתנו לספק לכם את קבלת אישור כיבוי אש לאיכלוס עבור טופס 4 תוך קיצור זמן משמעותי!

מיגון אש
בדיקת גלגלונים לפי ת”י 2206
בדיקת כיבויים בכימיקלים רטובים בארונות חשמל
בדיקת מערכת לגילוי אש ועשן לפי ת”י 1220 חלק 3
בדיקת ברזי כיבויי לפי ת”י 1205
ביקור לבדיקה חוזרת לגילוי אש
בדיקת אינטגרציה למערכות
בדיקת התקנת חוזק מעקה לפי ת”י 1142
בדיקת איפיון רשת עירונית (זמינות, לחץ וספיקה)
בדיקת ת”י 921
בדיקת התקנת דלתות אש לפי ת”י 1212

אלה הן רק תמצית מהבדיקות שנוכל לקדם בעבורך ולנהל עבורך מערך בדיקות במעקב תמידי אחר ביצוען, כולל בדיקות חוזרות במידת הצורך.

Enter your keyword