צביעת פלדה נגד אש

צביעת פלדה נגד אש

צביעת פלדה נגד אש

צביעת פלדה בצבע נגד אש
מבית משפחת מיגונים ומפוחים בע”מ
לזה קוראים שקט נפשי

תכל’ס מה הסיפור  ?  התשובה הקצרה היא

למה צריך את זה ?

להגנה מאש ולעיכוב בעירה במבני פלדה

✅לציפוי קונסטרוקציות לצורך הגנה מפני קריסה בעת שריפה.

✅מונע התפשטות אש ויוצר בידוד תרמי המרחיק את השפעות החום בעת שריפה על הפלדה.

איך זה עובד  ?

הצבע מכיל חומרים מונעי בעירה המונעים התפתחות להבה, והמשך התפשטות אש, החומר מתנפח ומרחיק פיזית את האש והשפעותיה מהפלדה. מכיל חומרים מדכאי עשן. מדולל מים חזק במיוחד בעל מבנה מולקולרי ייחודי.

מיגונים ומפוחים עובדים עם חומרים מורשים בלבד על פי

✔מכון התקנים הישראלי תקן 755 (עיכוב בעירה) דרגה 5
✔ מכון התקנים הישראלי תקן 931 (מעברי אש) הגנה לשלוש שעות

🧐לשימוש פנים על קורות, לוחות ואלמנטים מפלדה ולמניעת התפתחות רמות חום קריטיות של האלמנט במגע עם אש.

עבור צביעת פלדה נגד אש ניתן למצוא אצלנו גם פתרונות למערכות פלדה קונסטרוקטיביות המצויות בתוך מבנים שאינן חשופות לתנאי חוץ אטמוספיריים – פתרונות לכל סוגי שימושי הפלדה

הערה: לא נדרשת שכבת צבע עליונה פרט למקרים בהם קיימת דרישה לצבע מגוון אדריכלי על גבי הציפוי.

עמידות באש לפי תקנים 

EN13381 , BS476 , DIN 4102 ועוד

עכשיו, לסיפור המלא של צביעת פלדה בצבע תופח נגד אש

גם לפלדה יש גבול

הפלדה כמו חומרים אחרים איננה עמידה באש או בחום גבוה ולכן יש צורך להגן עליה מפני שריפה.
מטרת מיגון הפלדה בצבע תופח נגד אש היא למנוע את היחלשותה ו/או קריסתה של הפלדה בעת שריפה, זה לא אפשרי למנוע מהשריפה לכלות את הפלדה אך ניתן לעכבה,  באופן אשר יאריך את הזמן בו תגיע הפלדה לטמפרטורת הסף בה הפלדה תקרוס.

מיגון אש לקונסטרוקציית פלדה

ללא הגנה על הפלדה מפני האש בעזרת צבע תופח על פלדה גופי פלדה למבנים יאבדו מכוחם בהדרגה בעודם חשופים לאש. באופן כללי, ככל שהעומס על הפלדה גדול יותר כך תאבד הפלדה מחוזקה יותר מהר, בהתאם לעומס על הפלדה יש להגדיר את עובי שכבת הצבע ובחירת הצבע הנכון בהתאמה לצורך ולפי ת”י 1733 חלק 1 וחלק 2 ו/או תקן BS 476 חלק 20.  שלד הפלדה מאבד את חוזקו לפעמים גם בלי שריפה ובמקרים כאלו קונסטרוקציית הפלדה תקרוס מהר יותר. כל מנת למנוע סיכונים יש לעשות ציפוי בחומר מעכב אש לקונסטרוקציות הפלדה במבנה, שיעכב את התחממות הפלדה ויאפשר זמן בריחה והיחלצות לפני קריסת המבנה בעת שריפה. ולכן יש חשיבות כה רבה בבחירת טיב החומר על מנת למקסם את ההגנה על הפלדה מפני האש.

מיגונים ומפוחים בע”מ בקיאה בכל הדרוש למיגון עבור טופס 4 

אנחנו חברה ייעודית ויחודית עם סל מוצרים רחב שכולו עוסק בביצוע מלא ואספקת כל השירותים עבור מיגון לקבלת טופס 4, אם עבור הג”א ואם עבור כיבוי אש. לטובת קבלת טופס 4, המזמין צריך להציג אישורים שונים, כמו לדוגמה, אישור מעבדה מוסמכת המעיד כי עבודת מיגון האש בצבע שבוצעה באתר, תואמת את דרישות תקן ישראלי 1733 חלק 1. בשלב ההכנות לבדיקה, הקבלן שביצע את עבודת מיגון האש בצבע תופח, נדרש להעביר למעבדה אישור המעיד כי הוא הוסמך לבצע את העבודה על ידי היצרן. לכן חשוב לבצע את המיגון עם חברה כמו מיגונים ומפוחים המוסמכת לכך. 

מיגונים ומפוחים בעלת ניסיון ביצועי מוכח, ידע וותק בכל רזי התקנות והתקנים הנדרשים ומבצעת פרויקטים ותהליכי אישור לטופס 4 בפעילות היומית השוטפת שלה.

תקנות בטיחות אש והתקנים השונים:

תקן 1733 חלק 1 קובע כי העובי של הציפוי המותז יתאים לדרישות המפורטות במסמכי המתכנן. “המתכנן” לפי נוהל העבודה של מעבדת האש במכון התקנים הישראלי הינו קונסטרוקטור , כל קונסטורקטור לאו דווקא זה שתיכנן את האתר הספציפי. אולם, ישנן מעבדות המפרשות את הביטוי “המתכנן”, כ = יועץ הבטיחות בפרויקט.

חישוב העובי של החומר והתאמתו לדרישת יועץ הבטיחות מחייבים התמחות מיוחדות והכרה עם מסמכי היצרן. בעובי דק מהמתוכנן נפגמת עמידות האש של הרכיב ובכך עלולה לסכן את בטיחותו בזמן השרפה. אחידות העובי תלויה בתכונות התרסיס, במיומנות הקבלן/צבע מוסמך ובהרכב התשתית המיועדת להתזה.

למה דווקא מיגונים ומפוחים?

אצלנו בחברת מיגונים ומפוחים אנו מקפידים ומתחייבים על עמידה בתקנים ועבודה יסודית ואיכותית
מהשלב של קבלת הפרויקט עד השלב של ביצוע העבודה והמסירה.

בנוסף חברתנו דוגלת בהשמת דגש על ההון האנושי לצד אחריות בכל פרט ולפי כך בעלי המקצוע שלנו
הם מהטובים והמיומנים בתחום. 

כל העבודות מפוקחות באופן ישיר וקפדני תוך התחייבות לספק את השירות הטוב,
האדיב והמתקדם ביותר שיש, לשביעות רצונכם המלאה.

צריכים עזרה בפרוייקט שלכם – דברו איתנו או שלחו הודעה

074-704-3444

 

Enter your keyword