Blog

אני רואה בעיה כהזדמנות וכאתגר

אני רואה בעיה כהזדמנות וכאתגר

אלירן אלול, בעל ניסיון של 20 שנה בתחום בקרת איכות בענף הבניין והתשתיות, מייסד ומנכ”ל חברת “מיגונים ומפוחים בע”מ” שחברתו מספקת לחברות וגופים בענף הבניין, בפרויקטים מובילים במדינה בתחום הטיפול בדרישות הג”א וכיבוי אש, מספר על ה”אני מאמין” שלו, וכיצד ההשראה באה לידי ביטוי בניהול עסק מצלי .

“ההשראה היא הדבר שגורם לי לנוע קדימה, לנסות דברים חדשניים,רעיונות מקוריים ,ולשנות .אני רואה בעיה כהזדמנות וכאתגר. השאיפה להעניק תמיד את הטוב ביותר עבור העובדים שלנו וכמובן עבור הלקוחות שלנו”, מספר אלירן.

אחרי 20 שנה בענף מעבדות בקרת איכות בענף הבניה שבו הוביל כסמנכ”ל שיווק שלוש מעבדות להצלחות עסקיות, עמדה באפשרותו הזדמנות להיכנס לתחום חדש(מערכות סינון אב”כ לממדים) ולבנות מערך שלם של מוצרים ושירותים שיענו לצרכים של הלקוחות., כך החליט לאתגר את עצמו וייסד את חברת חייו על פי חזונו ורצונו.

מהם השירותים שמעניקה החברה שהקמת ?

החברה מעניקה מגוון מוצרים ושירותים תחת קורת גג אחת –ומאגדת תחת קורת גג אחת, מגוון רחב של מוצרים ושירותים הנדרשים כאוויר לנשימה בתקופה הלחוצה ביותר, שבה לכל יום יש משמעות וחשיבות רבה – סיום הפרויקט ומסירתו: מערכות סינון אב”כ, מערכות איטום וכל הנדרש למרחב המוגן – איטום מעברי אש לפי ת”י 931 וטיפול כולל לאישור כיבוי אש והג”א עד לקבלת טופס 4.

הניסיון שצברנו במאות פרויקטים מכל הסוגים והעבודה מול מאות קבלנים ולקוחות פרטיים, גרמו לנו להבין שריכוז מגוון רחב של מוצרים ושירותים, בחברה מקצועית, מוכחת ואמינה, חוסך זמן משמעותי ואף כסף. במקום להתמודד עם יותר משישה נותני שירות, כלל השירותים מרוכזים בחברה אחת, באופן המשפר ומייעל את פעילות שאר צוות הפרויקט ומאפשר לנו להתרכז בניהול שני התחומים החשובים ביותר – דרישות כיבוי אש והג”א לטופס 4.

מהו ה”אני מאמין” שלך, שמנחה אותך בניהול העסק שלך?

אני מאמין בדרך נכונה ,בבניית תהליכים נכונים .

בהשקעה בעובדים ובבקרה מתמדת על הפעילות השוטפת שלנו. החברה כיום נמצאת בתהליך גידול מתמיד כי אנחנו מקפידים מאוד על הדרך ולא רק בתוצאה הסופית. בחברה שלנו דוגלים בהשקעה מתמדת ברווחת העובד מביגוד כולל רכבים חדישים ציוד חדיש וכו בנוסף השקעה באירועי חברה כולל משפחות העובדים (לפחות חמישה אירועים יזומים בשנה)אנו רואים כי ההשקעה הזו מניבה פירות ומובילה לתפוקה טובה יותר.

מהן התכניות המקצועיות שלך לשנים

הקרובות ?

להמשיך בפעילות השוטפת שלנו עבודה עם מגוון רחב של לקוחות, פרטיים, מוסדיים, קבלנים ויזמים

ביצוע הדרכות והשתלמויות מקצועיות לכל העובדים

מתן חסויות לארגוני קבלנים לשמש כגוף מקצועי לכל שאלות שקשורות לתחום מפעילותינו, להמשיך במעורבות שלי ושל מנהליי בוועדות מקצועיות הג”א, כיבוי אש ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

מה היית מייעץ לבעלי עסקים בתחילת דרכם, מניסיונך האישי?

תאמינו תמיד בדרככם, אפילו אם תיכשלו תמשיכו להתמודד ,ולא לתת לאחרים לעמוד בדרככם.

תנו לכל ספק או כישלון להיות מקור השראה עבורכם כדי להגיע למטרות שהצבתם לעצמכם.

התוצאות הטובות יענו לכל המבקרים והספקניםולא משנה כמה לאט אתם הולכים כל עוד אתם לא עוצרים וממשיכים לנוע קדימה באמונה בדרככם.

זכרו כי נשמות גדולות תמיד נתקלו בהתנגדות מחושבים בינוניים.

Related Posts

ההמלצה הכי טובה שיש

ההמלצה הכי טובה שיש

  לכבוד –אלירן אלולמנכ”ל חב’ מיגונים ומפוחיםרח’ היצירה 19 , רחובות אלירן שלום רב,מכתב תודה…Read more
כתבה דה מרקר
כתבה דה מרקר

כתבה דה מרקר

מגזין TheMarker בחר להתייחס ליתרונות הרבים של חברת מיגונים ומפוחים, בכתבה מקצועית המפרטת את הצרכים…Read more

Enter your keyword