Blog

אלירן אלול איש ההשראה 2019

אלירן אלול איש ההשראה 2019

לכבוד יום ההשראה הבינלאומי שהתקיים ב 6.5 נבחר אלירן לאחד ממוקדי ההשראה הראויים לציון, לאחר שהביא ניסיון בן עשרים שנים בענף הבניה, ותרגם אותו לכלים ישימים ומערכות בדק, ביקורת ומניעת ליקויים, המותאמים לצרכי הענף.  ההשראה של אלירן נולדה והתפתחה ככל שהכיר לעומק את אתגרי הענף, הקשיים המלווים את הקבלנים ואנשי המקצוע בפועל, והמחירים היקרים בזמן ובכסף שלא חייבים להיות משולמים.

<< קישור לכתבה המלאה בישראל היום >>

ההיכרות הקרובה עם  הקושי של קבלנים להתמודד עם שינויים בדרישות התקינה החלים לעתים תוך כדי תנועה, ולמגוון בדיקות המתבצעות לאחר מעשה, מה שמחייב תיקון ליקויים מורכב ויקר, הביאה להרחקת המבט אל מעבר לאופק ויחד עם המהנדס רפי גיל לפיתוח מערך של מוצר ושירות גם יחד המאפשר בקרה של התהליך המתחילה כבר משלב התכנון, לרבות בדיקת תכניות הבינוי ואמצעי המיגון, התאמתם לדרישות התקינה וליווי מלא של יישום התכניות בפועל. התכנית אשר נקראה “בקרה בתהליך” פורצת דרך בתחום השירות קבלנים ויזמים בענף הבניה ומסייעת רבות בקידום תהליכי עבודה, אבטחת איכות וקבלת אישורים.

בחברת מיגונים ומפוחים מאמינים בידע ככוח, ולא רואים בחברה כחנות אשר נועדה להציע  מערכות ומוצרי מדף. כחלק מאני מאמין רחב הכולל חתירה לאיכות ולבטיחות מספקים בחברה  דרך קבע לחברות ולארגונים שירותי הדרכה, העברת הדרכות וימי עיון במטרה להעביר את הידע העצום בתחומי הטמעת תהליכים, שיפור בקרת האיכות, הכנה לקראת ביקורות הג”א וכיבוי אש וקבלת אישורים נדרשים.

בחברת מיגונים ומפוחים רואים את קשת הקשיים של עולם הבניה הישראלי, החל מקשיים תפעוליים, צרכי בטיחות ומיגון וכלה בסחבת ובירוקרטיה המשפיעים רבות על תהליכי הבניה, לוחות הזמנים והתקציב הכולל. החברה חרטה על דגלה להושיט יד ולספק מעטפת שירותים מלאה לכל קבלן ויזם, ולספק לו שירות לצד מוצרים, ליווי מקצועי לצד התקנת מערכות, עד לחתימה על טופס 4 הנכסף, בראש שקט ובבטיחות מלאה.

החברה מחלקת את שירותיה הרבים על פי קטיגוריות ותחומים וכוללת מערך של בדיקות, הכנה ובדיקה של תכניות, הכנת תיק שטח, אישור תכניות ברשות הכבאות וההצלה, ביצוע מחסומי אש, אספקת אביזרים למערכות הכיבוי, אספקה והתקנת מחיצות, אספקת חלונות גזים, אטימות ממ”ד, התקנת מערכות סינון, איטום מעברי צנרת ועוד שירותים רבים נוספים.

כל המערכות והמוצרים הנמכרים על ידי חברת מיגונים ומפוחים הם מוצרי איכות של יצרנים בעלי מוניטין, מותקנים ביד אמונה ומקצועית ומחזיקים באחריות ארוכת טווח.

מערך עצום של עובדים מקצועיים משלב כוחות בחברת מיגונים ומפוחים, כאשר חלק בלתי נפרד מן ההצלחה והתנופה בה מצויה החברה טמון במערך המשפחתי וביצירת סביבת העבודה התומכת במקום. בחברה מאמינים באנשים ככוח מניע, ברצונות, ברעיונות ובחלומות. העובדים בארגון מגיעים מדי יום לעבוד ולא לעבודה, מוצבים במרכז הזרקור וזוכים להערכה יום יומית על כישוריהם ומסירותם, אשר הפכו את חברת מיגונים ומפוחים למה שצמחה להיות.

השילוב בין תשוקה לדבר, ניסיון רב שנים, חתירה לאיכות ולמצוינות וחיבור לאנשים יצרו חברה ייחודית ההולכת וצוברת תאוצה ומוניטין וכבר היום היא שם דבר בעולם הבניה והמיגון. כל פרויקט וכל תהליך זוכה לליווי אישי של אנשי מקצוע מן השורה הראשונה ולמצוינות שאין שניה לה.

Related Posts

איטום מעברי אש

איטום מעברי אש

תחום המיגון מפני אש במבנים זכה לעדכנות טכנולוגית, פיתוח שיטות עבודה וחומרים מתקדמים ומהווה חלק…Read more

Enter your keyword